h.pyroli

site
ZIELONYM DO GÓRY

Temat: okropna bakteria

MAM PROBLEM ZE SWOJĄ CÓRKA 11 LETNIĄ, WYKRYTO U NIEJ HELICOBAKTER
PYROLI, LECZYLAM JA ANTYBIOTYKAM , MINEŁO JUZ PONAD DWA TYGODNIE, A
OBJAWY SA DALEJ TAKIE SAME. PROSZE NIECH KTOS MI DORADZ CO MAM ROBIC
DALEJ, ONA SIE BARDZOA MECZY. MOZE POWINNAM ZROBIC JEJ WSZYSTKIE
BADANIA W SZPITALU?, A MOZE TO JEST INNA PRZYCZYNA ?JAK KTOS MIAŁ TAKI
SAM PROBLEM TO PROSZE NIECHNAPISZE. POZDRAWIAM

Jeden post wystraczy, poza tym wazna sprawa - wylacza CAPS LOCKA !!!!!

Wiekszosc ludzi z grupy poradzi Ci kontakt z lekarzem - i slusznie nie ma co
zgadywac.

Kris


Źródło: topranking.pl/1851/okropna,bakteria.php


Temat: Helicobacter Pyroli a spadek wagi i bóle brzucha
Helicobacter Pyroli a spadek wagi i bóle brzucha
Jedząc tyle samo co zawsze i nie zmieniając trybu życia stracilam w ciągu
ostatnich miesięcy 7 kilo. Mam teraz sporą niedowagę, do tego bóle bzucha. Po
pobraniu krwi lekarz potwierdzil obecność helicobacter pyroli. Dal
antybiotyki, których jednak nie tolerowalam i musialam odstawić. Teraz mam
skierowanie na gastroskopię z wycinkiem. I jestem pzerażona bo w internecie
nazwa Helicobacter zawsze znajduje się w jakimś tekscie o nowotworze. Czy to
naprawde jednoznaczne?! czy to sie da wyleczyć? Jak powinnam się teraz
odzywiać? Nie wiem nawet jak wykonać tę gastroskopię, bo nie można przed nią
jeść przez sześć godzin, pić podobno też, a ja mam juz dwie godz po jedzeniu
bardzo niski cukier i muszę coś przegryzać. czy jest na to jaiś sposób?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,765,41403606,41403606,Helicobacter_Pyroli_a_spadek_wagi_i_bole_brzucha.html


Temat: Czy mial ktos helicobacter????
Helicobacter pyroli leczy się lekami na receptę. Jest to raczej dłuższe
leczenie, 2 rodzajami antybiotyku i blokerem kwasu żółciowego o ile pamiętam.
Jest to : clarytromycyna i amoksycylina oraz omeprazol. Są też starsze techniki
leczenia z użyciem metronidazolu i ranigastu zależy od lekarza. Leki te są z
dużymi zniżkami na receptę. Ale lepiej najpierw sprawdzić czy ma się faktycznie
tą chorobę poprzez gastroskopie i próbkę bezpośrednio z żołądka, a nie testem z
krwi na wykrycie przeciwciał. Bo przeciwciała są nawet po wyleczeniu tej
choroby. A leczenie jest ważne, bo może wywołać wrzody.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,78485750,78485750,Czy_mial_ktos_helicobacter_.html


Temat: wzdecia
Moze masz problemy z bakteria Helicobacter Pyroli albo nietolerancje mleka.
Sprobuj zazyc Espunisan, ale jesli ta sytuacja utrzymuje sie przez dluzszy czas
to lepiej zbadaj sie u gastrologa na obecnosc tej bakterii (mozna zrobic testy
z krwi, testy oddechowe lub w ostatecznym przypadku gastroskopie).
Anka
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,24303221,24303221,wzdecia.html


Temat: Bol zoladka spowodowany wczesnym wstawaniem??
zupelnie nieprofesjonalna rada-zdaje egzamin
Ja tez jestem teraz w UK, potwierdzam: tutaj na wszystko - paracetamol.
Mialam to samo, przez trzy lata ale przyznam ze niewiele pomogly mi kosultacje i
badania łącznie z gasroskopią. Nawet jesli juz masz wrzody, nadzerkę tudzież
inne, to wszytsko sie leczy w ten sam sposób. Nawet na helicobacter pyroli te
same tablety sie łyka. U mnie nie pomoglo. No moze duuuża dawka no-spy na
poczatek jak nie dajesz rady w pracy-spróbuj.
Niestety czegobys nie miala i czegobys nie robila to przyczyną jest stres.
Mozesz tego nawet nie odczuwac w swojej glowie(swiadomosci) ale Twoj zoladek
owszem. Jesli juz musisz zjesc sniadanie to wstan sobie 15minut wczesniej i
zanim cokolwiek połkniesz to wypij szklankę lnu mielonego. Straszne gluty, ale
osłaniją błonę łożadka. Pomaga również cola. Pół szklanki wygazowanej coli
15minut przed jedzeniem. Ponoc swietnie dziala tez na zardzewiale śruby;) Raczej
nie ma takiej opcji ze jest jakaś inna przyczyna skoro (tak ja mi) pomaga
jedynie relaksik. Te dwie pysznosci przed wyjściem rano pomogą. Staraj się nie
jeść kanapek jesli czeka Cie stres (żołądkowy) czy jakby tego nei nazwac -nerwica?
Bardzo współczuję, wiem co to za ból. Ja sie robiłam zielona, do
nieprzytomności. A wrzodów ni nic nie było. Po prostu po pół roku pamietania o
tym co napisalam - poprawi się lub całkiem przejdzie.
Pozdrawiam.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,88008029,88008029,Bol_zoladka_spowodowany_wczesnym_wstawaniem_.html


Temat: żołądek czy serce?
Ciesze się,że znalazłam Twój wątek. Miałam to samo. Całą noc bolał mnie żołądek
w miejscy przypominającym ból serca. Rano pojechałam na pogotowie ( była
niedziela), na EKg. Serce w porządku, dostałam tabletki na niestrawnośc(
ranigast)i skierowanie do gastrologa. To prawda, ze aby dostac się do
gastrologa, trzeba odczekac minimum 2 miesiace, poszłam więc prywatnie. Na
wstępie dostałam leki osłonowe dla żołądka oraz zalecenie badań na helicobacter
pyroli a także USG jamy brzusznej. Wyniki były bez zastrzeżeń, dalej brałam
leki osłonowe.Długi czas było cicho, myślałam,ze to chwilowe, było- minęło. po
miesiacu znowu to samo, nocka nie przespana z bólu. Zadzwoniłam do pani doktor,
która stwierdziła,ze teraz to już tylko gastroskopia. O gastroskopii wiedziałąm
bardzo duzo, bo mam znajomą, która choruje na żoładek i miała to kilka razy.
Powiedziałam sobie: O nie! Ja na żadną gastroskopie nie pójdę! Kiedy jednak
znowu nie przespałam kilka nocek z bólu biegusiem poleciałam zapisac sie
prywatnie na gastro ( na fundusz znowu musiałabym czekac 2 miesiące). No a
teraz wyniki: nadżerka na żołądku 3 mm( taki stan przedworzodowy),lek Controloc
na conajmniej 3 m-ce, dieta i czekanie na efekty. Na razie jest lepiej, ale
musze uważac co jem i w jakich ilościach, zalecane jeśc mało a często.Życzę Ci,
abyś zniosła dzielnie gastroskopie( da sie przeżyc, pisze ja, bojek
niesamowity) i dużo zdrowia. Możesz napisac mi na priv co wyszło. Pozdrawiam!

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,51309587,51309587,zoladek_czy_serce_.html


Temat: Iwon(k)a....
Y"Jurek" <mierzyn@op.plwrote in message

Y

YNader często na grupach żąda się dowodów na to czy tamto, linki, badania
naukowe, powoływanie się na podręczniki, książki, artykuły...
To proszę udowodnij Iwonko, że moje porady komuś zaszkodziły... Słucham
wnikliwie... Tylko proszę na temat...

Y
zawsze odpowiadam na temat.

"Twoje porady sa wrecz szkodliwe" - to dla jasnosci.

w cytatach, ktore podalam. szczegolnie o chorobie refluksowej
(twoja wypowiesz na temat H.pyroli) i w przypaku suchych oczu.
jak znajde wiecej czasu to pogrzebie dalej.

jurek a co z twoja odpowiedzia na medycynie?

iwon(K)a


Źródło: topranking.pl/1561/iwon,k,a.php


Temat: H.Pyroli - zestaw antyb.
Wiadomo, standardowo amoxycillin + clarithmomycin + PPI przez 7 lub 14 dni.

Lekarz przepisal mi polprazol + lekoklar + amotaks (7 dni).

Pytanie: czy sa jakies szanse, ze w polskiej aptece dostane rownowazny
zestaw w wariancie/formie/postaci _bez_ zelatyny (najchetniej polskich
prod.)?

Opis Lakcidu wyglada troche 'niepokojaco'. Mix bakterii odpornych na niemal
wszystko, lacznie z wankomycyna. W tym kontekscie pytanie: czy przeskok
genow to tylko teoretyczna spekulacja, czy tez istnieje jakies istotnie
niezerowe prawdopodobienstwo, ze - biorac Lakcid itp. - wychoduje sobie
jakas 'niepozyteczna' niezniszczalna super-bakterie?


Źródło: topranking.pl/1849/h,pyroli,zestaw,antyb.php


Temat: A jak powstają kamienie żółciowe
W moim przypadku jeszcze byly zaburzenia motoryki pecherzyka
zolciowego a to dlatego ze zwyczajnie moj pecherzyk byl przyrosniety
do watroby co ograniczalo bardzo jego kurczliwosc i oproznianie sie
z zolci. wiec dwa czynniki triglicerydy (zaburzenia metaboliczne
hipertriglicerydemia mozliwe ze rodzinna moja matka tez ma kilka
kamykow mam 300 jednostek przy normie 150) oraz zaburzenia motoryki
pecherzyka.Ja mysle ze przy twojej wadze i mlodym wieku to moga byc
zaburzenia metaboliczne. ale z tego co pamietam dawno temu mialas
robiony zabieg i dla ciebie na szczescie nie nawraca sie w
przewodach zolciowych. ja np nie bylem otyly a reszta odpada bom nie
kobieta a tu szok kamica zolciowa. w dodatku mam liczne nadzerki na
dwunastnicy i przeleczony juz mocny helicobacter pyroli a w dodatku
zolc w zoladku no i lekko podniesiona temperatura ciala w ciagu dnia
do 36,8 i 36,9 tylko ze ja mam taka temperature juz od wielu lat jak
conajmniej pamietam to od poczatku 90 lat. moze to jaka alergia
pokarmowa w dodatku.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30099,82660478,82660478,A_jak_powstaja_kamienie_zolciowe.html


Temat: Kłócie poniżej mostka

Y

| A nie przestaje cie bolec zaraz po zjedzeniu posilku i masz spokoj przez
| ok. 2-3 h? Jesli no-spa nie pomaga, to sprobuj ranigast, jesli bierzesz
| heparegen to go odstaw. a co w ogole bierzesz na watrobe? pytam, bo
| mialem takie same dolegliwosci i u mnie wyszlo, ze mam zapalenie zoladka,
| ale po gastroskopii. No i zrob tes na helicobacter pyroli.
Właśnie mozna tak powiedziać jak piszesz, jak coś wsunę, to jest jakby
spokój.
Na wątrobę klasycznie pochłaniam Esenciale Forte, czy Hepatil, czy jakoś
tak sie nazywa. Tak mi doktor zalecił i nieszczęsna dieta :-( Heparegen
też brałem, ale coś mi żle po tym było i odstawiłem,
Dzieki za info z tym z tym helikopterem pyroli. Po pracy skoczylem do
doktora i kazałem mu skierować mnie na to badanie. a widząc moją minę,
jeszcze z 7 innych wypisał, łącznie z ALAT ASPAT i inne takie :-)
zobaczymy w przyszłym tyg, jak skocze na badania.
Te całe bóle żołądka pojawiły sie dokładnie piesiac i 4 dni temu.
Zapamietałem to , bo mnie bardzo zakuło.I myslałem nawet  ,że to
Esenciale, mi żołądek piepszy

Y
Ranigast sobie kup, powinno Ci doraznie pomoc, a pozniej do lekarza z
wynikami ;)


Źródło: topranking.pl/1851/klocie,ponizej,mostka.php


Temat: ja już straciłem nadzieję na wyleczenie...
eulalia11 napisała:

> Może spróbuj głodówki leczniczej- ja po 6 dniach pozbylam sie
> sterydow wziewnych,Od dwoch miesiecy nic mnie nie neka. Musze
> powtorzyc nieco dluzej!!!Wiem, ze jakis osrodek w Polsce leczy
> glodowka, kapielami nawet łuszczycę.

Również sie nadtym zastanwiałem i napewni spróbuje choć teraz nie
mogę. Narazie chcę wyleczyć (ewentualnie wyciąc choć nie wiem co
robić) migdały. Wyleczyć helicobakter pyroli i wtedy spróbuje.
Dziekuje
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,80811253,80811253,ja_juz_stracilem_nadzieje_na_wyleczenie_.html


Temat: leczenie antybiotykami
Nie mogę zrozumieć dlaczego znamy budowę molekularną,skład atomów a w przypadku
takiego olbrzyma jak bakteria jest negowane jej istnienie i powodowanie
cieżkiej choroby.dzisiaj Artur napisał o sytuacji w USA,to jakies kuriozum, w
czasach badań nad bakteriami,wykryciu h.pyroli,w boreliozie zamiast rozwojowo
uwstecznienie,jak to możliwe.Przeciez lekarze widzą,że wypuszczają nie
wyleczonych pacjentów,że prawie zawsze są nawroty.Z tego wynika,że nie ma co
liczyć w najbliższych latach na wynalezienie konkretnej metody leczenia dającej
skutek pozytywny chociaż w 60% przewlekłej wieloobiawowej boreliozy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26140,50356996,50356996,leczenie_antybiotykami.html


Temat: Do eewy2005 i innych
Witaj Ewo. Zrobiłem bolerioze w szpitalu zakaźnym na wolskiej (igg i igm - )
już dawno temu.
Zastanawiam się cały czas nad wirusemm B, bo ujemny wynik HBsAg nie świadczy o
braku wiremii!!
Reumatolog u którego byłem jest specem od chorób tkanki łącznej.
Przy moim OB-3mm całkowicie wykluczył chorobę o podłożu autoimmunologicznym.
Na dobrą sprawę pozostaje tylko coś co przenosi się drogą płciową.
Antybiotyków na dobrą sprawę nie wiele brałem.
Trzy miechy po owym zajścu doksycyklinę, ale w dawce o połowę za małej, a potem
( po 8 latach) leczyłem H. pyroli i tyle.
Polecę niedługo na szaserów i jeszcze raz zrobię wszystkie markery na wzw.
Pozdr.Artur
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30315,36420160,36420160,Do_eewy2005_i_innych.html


Temat: ja już straciłem nadzieję na wyleczenie...
Dzieki za odpowiedzi. Okazuje sie że mam Helicobakter Pyroli i tu
moze byc róniez przyczyna moich schorzeń. Bakteria powoduje wrzody
zoładka i dwunastnicy. Ja mam nadzerki na zołądku (4sz. wynik
gastrologiczny) wiem że osobom u których była ta bakteria i
przeprowadzone skuteczne leczenie pomogło na skóre. Dziekuje prosze
piszcie dalej co robic z migdałkami.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,80811253,80811253,ja_juz_stracilem_nadzieje_na_wyleczenie_.html


Temat: co mi jest - siusianie
nie dostałam furaginum bo na receptę mam urosept czy on sam + tantum rosa
pomogą
pójdę do lekarza chyba... kurcze ostatnio często chodzę i ciągle jakieś leki
antybiotyki szczerze mówiąc mam dosyć tych wizyt, babka pomyśli że jakaś na
głowę chora (teraz biorę leki na H. pyroli od kilku miesięcy i zero poprawy)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,48318907,48318907,co_mi_jest_siusianie.html


Temat: Helicobacter ????
Witam,
Mam problem.
Zaczne najpierw od opisania pewnego zdarzenia, jakie dzis mi sie
przytrafilo.
        Stoje sobie na Wydziale Chemii, czekam na zajecia. Podchodzi do mnie
starsza pani i sie mnie pyta, czy moze mnie na chwile prosic, bo chce mi
cos powiedziec. Ok. Mowi mi, zebym sobie zrobil badania na Helicobacter (i
tu niedoslyszalem, obilo mi sie o uszy...*eum???). Szukam sobie teraz jaka
to niby mialaby byc bakteria. I jest tylko Helicobacter pyroli. Czyli
bakteria powodujaca wrzody zoladka etc. I cisza o tradziku, prawie zadnego
zwiazku.
        Pani ta powiedziala, ze jej syn mial tradzik, zrobil sobie badanie, i
jak reka odja (zapewne po wykryciu i po wyleczeniu, tej nieznanej mi
bakteri). Nastepnie powiedziala, ze test jest do kupienia w aptece i ze
robi sie badanie krwi.

Teraz pytanie do osob obeznanych w tej materii, zrobic sobie badanie na H.
Pyroli? Nie chce wydawac zbytnio kasy, bo ostatnio wydalem 100zl na leki (w
tym na No Scar, narazie po kilku dniach efektow nie widac).
Planuje jeszcze isc do prywatnego dermatologa, wizyta 60zl +wiadomo
dodatkowe leki. O dermatologach "panstwowych" nawet sie nie bede wypowiadal
bo szkoda slow, ktore i tak niczego nie zmienia.

Wielkie Dzieki za jakiekolwiek uwagi, wskazowki.


Źródło: topranking.pl/1851/helicobacter.php


Temat: Czy to może być tarczyca?
zmeczonaa napisała:

> o to helico costam moj ojciec ma...


po stwierdzeniu o 1 członka rodziny bakterii helikobacter pyroli
pozostali członkowie powinni również zbadać się tym kątem.
www.pfm.pl/u235/navi/199926
Podejrzewam, że Twoje bóle brzucha mogą być spowodowane
tą bakterią.



Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24712,104824064,104824064,Czy_to_moze_byc_tarczyca_.html


Temat: Kark.Centr.Med - czy robic tam gastroskopie??
Kark.Centr.Med - czy robic tam gastroskopie??
Gdzie polecacie zrobic gastroskopie. Tak by mozna było z jakims
znieczuleniem, no i by to robił fachowiec. Miałam
robiona rok temu i bardzo źle ja wspominam. 25min. meki do tego otary przełyk
i migdały miałam tego dosc, a musze powtórzyc badania bo miałam kuracje
antybiotykami na Helicobacter pyroli. Prosze o pomoc!!! A jedna opinie jaka
usłyszałam o dr który tam robi gastroskopie wcale nie róznila sie od tej co
ja przezyłam...jakie sa Panstwa opinie???
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,79,65179040,65179040,Kark_Centr_Med_czy_robic_tam_gastroskopie_.html


Temat: Jakie sa objawy choroby wrzodowej?
Trzeba zrobic gastroskopie (nic przyjemnego ale da się przeżyc),
przy okazji robią test na obecnośc helikobakter pyroli, która jest w
większości przypadków odpowiedzialna za powstanie wrzodów. Jeśli
jest obecna stosuje się kurację antybiotykową bodajże przez trzy
tygodnie i po bólu
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,91153817,91153817,Jakie_sa_objawy_choroby_wrzodowej_.html


Temat: helicobakter pyroli
Czy obecnosc helicobakter pyroli moze powodowac po zjedzeniu slodkiego,
 tworzenie sie nadmiaru sluzu i dusznosci ?
Dusznosci = trudnosci z oddychaniem, uczucie ucisku w okolicach mostka.

K.


Źródło: topranking.pl/1850/helicobakter,pyroli.php


Temat: Cierpniecie ręki

Y| znalazlem o tym zespole rowka ... troche w internecie i objwy opisane tam
| pasuja do mnie, bo nie czuje pol dloni IV-V palec.
| Mialem wybrac sie do lekarza, ostatnio bylem czestym gosciem u niego w
| zwiazku z moja h. pyroli, i juz mi sie nie chce. Ciagle mam nadzieje, ze
| to
| z powodu zlego ułozenia reki na biurku....

Raczej opierania łokcia o stół:)

Se opieraj inaczej, na przykład użyj żelowej podkładki pod mychę i nie
opieraj bezpośrednio łokcia.

Y
se chyba bede musial,
tylko co mam teraz robic z ta reka? samo przejdzie, czy jakis stabilizator?


Źródło: topranking.pl/1849/cierpniecie,reki.php


Temat: Nobel z medycyny dla Australijczyków
Czy ktos wydzial jak obniza sie zachorowalnosc na raka zoladka? Jedna z
prawdopodobnych przyczyn jest zastosowanie antybiotykow w zwalczaniu H. pyroli.
O tym tez nalezy pamietac, ze bakteria ta jest uznana za karcinogen. Rok temu
opublikowana byla praca, w ktorej wykazano ze stan zapalny wywolany przez te
bakterie powoduje wybiorcze gromadzenie sie komorek pochodzacych ze szpiku w
celu "latania dziury". Jednakze cytokiny produkowane przez bakterie powoduje
rakowacenie komorek wywodzacych sie ze szpiku kostnego, w konsekwecji tworzy
sie nowotwor zoladka. Zatem, wydaje mi sie, ze nalezal sie ten Nobel dla
odkrywcow H. pyroli.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,32,29884976,29884976,Nobel_z_medycyny_dla_Australijczykow.html


Temat: helicobacter pyroli
malycykor napisała:

> Witam,
> dziś odebrałam wyniki krwi. To co zaszokowało mnie, to 6-krotnie
> przekraczający normę wynik stwierdzający helicobacter pyroli. Mam pytanie,
> czy ktoś z Państwa, wie, czy można to wyleczyć, czym i jakie mogą być skutki
> występowania tej bakterii. Czy mam się bać?
> Z góry dziękuję..

Pewnie ze mozna. Leczenie jest dosc dlugie, ale warte zachodu.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,11547693,11547693,helicobacter_pyroli.html


Temat: Szczepienie WZW B a ciaża ?
dzięki, trzeba być chyba dobrej myśli , tylko że ja mam złe doświadczenia jeśli
chodzi o leki w I trymestrze bo z pierwszym dzieckiem będąc w ciąży i nie
wiedząc o tym brałam leki od Helikobakter-pyroli no i dziecko urodziło się z
wadą wrodzoną układu pokarmowego na szczęście po ciężkiej operacji wszystko
jest w porządku ale ile było cierpienia...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,33135254,33135254,Szczepienie_WZW_B_a_ciaza_.html


Temat: H.pyroli
H.pyroli
czy tą bakterią mozna zarazić sie od swojego chłopaka ????
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30155,49188897,49188897,H_pyroli.html


Temat: Byłam u immunologa
Ja nie lecze sie tam, ale czesto sledze info na ten temat. Duzo jest watkow na
bocianie, m.in.:
www.nasz-bocian.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10532&postdays=0&postorder=asc&highlight=malinowski
&start=0

mam pytanko, czy dr mowil , ze w jakis sposob Helicobacter Pyroli wplywa na
poronienia? Mi laryngolog to zlecil, ale zaden gin nie kazal.
W sumie mam wszytskie badanka z lisy, oprocz helic., IMK, HIV, a maz, to w
ogole prawie nic nie robil
Jaki ma wplyw ALAT i ASPAT na mozliwosci meza? Mowil cos dr?

Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11916,36117839,36117839,Bylam_u_immunologa.html


Temat: Problem z żołądkiem u mojej Mamy! Czy to poważne??
dokładnie medycznie niewiem, ale objawy twojej mamy przypominają mi mojego męża
objawy. Helikobarter pyroli to jakaś bakteria czy drobnoustrój zyjący w
przewodzie pokarmowym i JEST ODPOWIEDZIALNY ZA POWSTAWANIE WRZODÓW, np:jelita,
dwunastnicy i itp. Jemu lekarz pobierał w trakcie gastroskopii do badania
próbkę, ale słyszałam ,ze i w aptece są jakieś testy, zapytaj. Leczy się go
antybiotykami, ale ponoć jest to tylko zaleczenie, bo się pojawia na nowo. Ale
zawsze to lepsze niż nowotwór.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37372,61035127,61035127,Problem_z_zoladkiem_u_mojej_Mamy_Czy_to_powazne_.html


Temat: helicobacter pyroli
witam.Zrobilem badanie na helicobacter p. z krwi i wynik ujemny
mialem.ale objawy mialem jak przy tej chorobie wiec zrobilem
gastroskopie i wyszedl wynik dodatni.jem juz tydzien amotaks 500 i
bioprazol oraz nospa i odczuwam lekka poprawe.stosuje juz 2 miesiac
pelna diete tyle ze pale papierosy.w tej chwili niemam wrzodow choc
wczesniej mialem na dwunastnicty.ile mam jesc te tabletki i czy one
wystarcza.prosze o pomoc pozdrawiam

Źródło: topranking.pl/1849/helicobacter,pyroli.php


Temat: jak boli wątroba
Możesz na początek zrobić test na helicobakter pyroli. To jest badanie krwi.
Niedawno było o tym głośno, jest to bakteria odpowiedzialna za powstawanie
wrzodów zołądka. Badanie kosztuje kilkanascie złotych, nie trzeba być na
czczo.No i jeśli ją masz, to wtedy idź do swojego lekarza, a on cię dalej
pokieruje. Masz jeszcze jakieś inne dolegliwości?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,31944098,31944098,jak_boli_watroba.html


Temat: zgaga
tomek wilicki napisał(a):

Yu mnie dopiero eradykacja helicobacter pyroli pomogła. Za to skutecznie, bez
nawrotów. No i odstawiłem cocacolę :D

Y
...pylori
Znam ten ból... ponad 20 lat walczyłem z owrzodzeniem
dwunastnicy.


Źródło: topranking.pl/1851/zgaga.php


Temat: helikobakter pyroli
helikobakter pyroli
helikobakter pyroli

Czy ktoś miał do czynienia z tą bakterią. Jakie powoduje objawy
i jak ją leczyć.
Bardzo mi zależy na szybkiej informacji.
Może ktoś wie gdzie można znaleźć informacje na ten temat w sieci.
Dziękuję z góry za odpowiedzi.
Magda
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,3607186,3607186,helikobakter_pyroli.html


Temat: biegunka od paru lat

Ychyba powoli sie sypie mam 30lat

Y
Jakbym o sobie czytał :)
A próbowałeś robić wyniki na helikobacter pyroli - czy jak się tam dokładnie
to nazywa ?
Podobno kiedy tego siedzi za dużo w człowieku to może dawać m.in. taki
skutek jak opisujesz.


Źródło: topranking.pl/1849/biegunka,od,paru,lat.php


Temat: Beta glukan i srebro koloidalne
czesc,
moge sie wypowiedziec tylko w sprawie srebra, bo tylko je stosowalam. Pomagalo
na przeziebie, zwalczalo takie doleliwosci jak bol gardla i katar - czyli
infekcje wywolane bakteriami. Mojemu tacie pomoglo na helikobacter pyroli, ale
bycmoze/prawdopodobnie zaszkodzilo na trzustke. Jestem teraz bardziej ostrozna
i nie stosuje srebra wewnetrznie. Czasami uzywam go zamiast wody utlenionej np.
gdy sie skalecze - wtedy szybciej sie goi.
pozdrawiam
kasia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,46887198,46887198,Beta_glukan_i_srebro_koloidalne.html


Temat: Polski rząd mówi "nie" dla modyfikowanej genety...
Jakie dziwne DNA?
Grupy niedouczonych kmiotow podejmuja decyzje i sa zobligowani do dyskusji nie
widzac nawet o czym pisza. Dlatego kmioty nie lubia GMO bo pojecia nie maja jak
to powstaje. Co innego krzyzowac przez 30 lat by osiagnac ten sam efekt, a co
innego jak naukowcy (ci w okularah, z tajnych laboratoriow CIA pewnie) robia
marchewke produkujaca bialko zabijajace Helicobacter pyroli. Tepe wsiowe kmioty,
oby ten wasz kraj zgnil ciemna bando. Bedziecie sobie importowac tylko nowsze
technoogie, bo sami nic nigdy nie wymyslicie. I bardzo dobrze.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,36329098,36329098,Polski_rzad_mowi_nie_dla_modyfikowanej_genety_.html


Temat: Nadżerka w przełyku?
Nadżerka w przełyku?
W przeciągu ostatnich 3 lat dwa razy byłam przeleczona przez lekarza
rodzinnego na bakterie Helicobacter pyroli. W tym roku dolegliwści
powtórzyły sie od nowa, bóle w okolicy dołka podmostkowego ,
nudnosci, brak apetytu. Zrobiłam wiec badanie z krwi i z wynikiem
dodatnim poszłam do gastrologa z myśla o dokładnym przeleczeniu.
Nawet nie wiem kiedy, byłam już po gastroskopii. Wynik: Tuż powyżej
linii Z widoczne trzy grudki błony sluzowej o śr.2-4mm, z widocznym
ubytkiem śluzówki(erosio?ectopia?). Pobrano 4xbioptat do oceny
hist.pat. Poza tym okolica niezmieniona. Linia Z nieregularnych
kształtów. Zoładek podatny na insuflacje. Wszystko inne bez zmian
makroskopowych. Nie ukrywam że jestem przerazona. Mój obecny stan
psychiczny pozostawia wiele do zyczenia. I w takiej niepewności mam
wytrwac jeszcze 4 tyg. Dodam, że nigdy nie byłam leczona w kierunku
refluksu, nie mam zgag. Jedyne co mi towarzyszy od niepamietnych
czasów to czeste nudnosci i brak porannego apetytu. Czy ktoś z was
spotkał sie z takim problemem? A może jakis lekarz na forum wypowie
się w tej kwestii. Zamierzałam zrobic badanie CRP....ale boje sie
złego wyniku. A może jednak zrobic? Od lekarza dostałam Lanzul i
Debretin na wizycie przed gastroskopią. Proszę o porady.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,91128433,91128433,Nadzerka_w_przelyku_.html


Temat: Pomocy
Pomocy
Zdeterminowany szukaniem przyczyny pogarszającej się cery twarzy tj.
trądzik różowaty lub łojotokowe zapalenie skóry (lekarze nie są
jednoznaczni) podjąłem decyzje, że 2 lipca wycinam moje chore
przewlekle migdały. Czytam neta i napotykam osoby, które po wycięciu
chorych migdałów wyleczyły choroby skóry. Mam nadzieję ze mi się też
uda. Niestety, jeżeli nie to się załamię, bo już nie wiem, co mogę
zrobić dalej. Migdały mam wielkości prawie orzecha włoskiego i tak
samo wyglądają. Masa dziurek i kraterów z których wypływa wydzielina
chyba ropna. Wiem, że jest tyle samo, za co i przeciw temu żeby
wycinać migdały. Dzisiaj idę robić gastroskopię czy wszystko w
porządku bo i tam szukam przyczyny. Nie mam jakiś wielkich problemów
z żołądkiem, ale porostu szukam bo kilka razy bolał mnie zoładek że
musiałem nawet do szpiatala jechać.
Nie wiem co jeszcze mogę zrobić więcej żeby moja twarz wkońcu
wyleczyła się.
Rzuciłem palenie, kawę, piwo itd.
Jem zdrowo
zwiedziłem mase specjalistów
mam zdrowe zęby


Boję się że jeżeli nie znajdę przyczyny tej choroby to nie
wytrzymam. Niestety ale psychicznie już wysiadam i zdję sobie sprawę
że to tez pogarsza moją sytuację. Niestety ale jak ktoś nie ptrzyżył
lub nieprzezywa tego co ja to nie zrozumie. Mam 32 lata i za
niedługi czas moge wyglądać jak potwór bo już dziś wyglądam
strasznie.

Dziękuje ze czytacie moje posty i proszę o każdą radę. Ja nie mam
wsparcia nigdzie dlatego tu szukam pomocy. Dodam już tracę nadzieję
na wyleczenie bo przez ponad 1,5 roku intensywnego leczenia NIC a
NIC nie przyniosło skutku na dłuższą chwile. Maksymalnie 1 tydzień
na LEKACH (maściach) bez przerwy moja twarz wygladała w miere
dobrze. NIe wspomne o tym jak nie smaruję mojej twarzy. Dzisaj już
moja twarz nie znosi:
wiosennego wiatru, słońca, wody,
mrozu - nawet wyjście na dwór 200 metrów do samochodu i na twarzy
masakra (leczenie masciami 3-5 dni)

Proszę was kochani gorąco jakie badanie mogę jeszcze wykonać a już
wykonałem:

- na robaki, tarczycę, helicobakter pyroli, cukrzycę, wymaz z
gardła.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,80310350,80310350,Pomocy.html


Temat: bóle brzucha 7 laty!!!diagnosta poszukiwany sosnow
Sprawdź Helicobakter Pyroli,moja córcia to miała jak ja I raz bolał
brzuszek.
Za II razem okazało sie, że boli ją brzuszek na tle nerwowym, bo
Panie w przedszkolu je straszyły diabłem, jak dzieciaki były
niegrzeczne.

Wiem tez ze od nerek tez moze brzuszek boleć.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,606,92711527,92711527,bole_brzucha_7_laty_diagnosta_poszukiwany_sosnow.html


Temat: Cierpniecie ręki

YOn Wed, 12 Sep 2007 21:34:11 +0200, bodeck wrote:
znalazlem o tym zespole rowka ... troche w internecie i objwy opisane tam
pasuja do mnie, bo nie czuje pol dloni IV-V palec.
Mialem wybrac sie do lekarza, ostatnio bylem czestym gosciem u niego w
zwiazku z moja h. pyroli, i juz mi sie nie chce. Ciagle mam nadzieje, ze to
z powodu zlego ułozenia reki na biurku....

Y
Raczej opierania łokcia o stół:)

Se opieraj inaczej, na przykład użyj żelowej podkładki pod mychę i nie
opieraj bezpośrednio łokcia.

m.


Źródło: topranking.pl/1849/cierpniecie,reki.php


Temat: czy h. pyroli mozna...
czy h. pyroli mozna...
zarazić się od swojego chłopaka
on ma a ja nie chcę mieć ....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,49250664,49250664,czy_h_pyroli_mozna_.html


Temat: Pożegnanie ze zgagą
Na zgage pomaga zjesc pare migdalow jak czujemy po jedzeniu ze
nadchodzi.
Procz tego poproscie lekarza by sprawdzil (badanie krwi) czy nie
macie helicobacter pyroli. Ja mialem podobne objawy jak wy i po
wyleczeniu bakterii przeszlo.

pl.wikipedia.org/wiki/Helicobacter_pylori
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,630,72923155,72923155,Pozegnanie_ze_zgaga.html


Temat: moje objawy
Mi również w WB wyszedł prążek p41, jedni twierdza ze nie specyficzny dla bb a
inni że tak. Jest to ogon wici więc występuję również w innych chorobach ale
niestety nie wiem dokładnie jakich. Mówili mi ze w HIV jak i kile, przeczytałam
w necie ze również przy helicobacter pyroli.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26140,91724790,91724790,moje_objawy.html


Temat: Lamblie - przewodnik po leczeniu, objawach itp.
Dziękuję rich69 za radę. Te objawy miałam parę lat temu,po leczeniu
ustapiły całkowicie,chociaz nie odbyło to się w ciągu tygodnia tylk
paru miesięcy.
Co do boreliozy to w ubiegłym roku miałam kleszcza i badanie wiosną
tego roku na boreliozę,wynik wyszedł troche na plus ale nie
całkiem,więc nie wiadomo...jest tylko podejrzenie.Ale nie mam takich
objawów jak kiedys,teraz tylko mam kolki i bóle brzucha i biegunki
na zmianę z zaparciami.W sumie nie mam nic z tego co
kiedys,całkowicie inne dolegliwości.
Kiedyś miałam robione badanie sondą z woreczka żółciowego,więc było
ono miarodajne,wyszły lamblie.Poza tym robili mi badanie potrójne na
helikobakter pyroli i nie wyszło.
Teraz podejrzewam u siebie drożdzyce i bakterie,chociaż nie
wykluczam lamblii.Nawet morfologię mam inna niż kiedys,nie wychodza
mi eozynofile podwyzszone,jeśłi juz to górna granica,ale nigdy nie
przekroczyło normy.Gdy miałam lamblie parę lat wstecz to w co drugim
wyniku wychodziły podwyższone...
Powiem szczerze ,można zgłupieć...a lekarze maja gdzieś...aby pensję
wziąc...mam na myśli gastrologów w mieście Łomża.
Powodzenia w tropieniu intruzów,czy to bakterie czy pierwotniaki czy
wieksze gady...sobie tez tego zyczę
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,86962,101474171,101474171,Lamblie_przewodnik_po_leczeniu_objawach_itp_.html



All right reserved.
© ZIELONYM DO GÓRY